Forum Internetowa liga managerw Strona Gwna Internetowa liga managerw
Sprzedaj zawodnika, kup i wygraj rozgrywki :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Pani wydawała się zdziwiona, że do jej gabinetu przyszed

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Internetowa liga managerw Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Legenda trenerki
Legenda trenerki



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:24, 09 Kwi 2014    Temat postu: Pani wydawała się zdziwiona, że do jej gabinetu przyszed

1.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale problem nawrócił, wróciłam do niego i zrobił to samo z tym, że wyciął nasadę paznokcia od tej pory (już 2 rok) jest okej. pzdr
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A u mnie dolegliwości rozkręcają się, mam mdłości, piersi dość mnie bolą, boję się cieszyć, w poprzednich ciążach na dobranoc głaskałam brzusiu i zawsze coś powiedziałam fasolce teraz tego nie robię, bo się po prostu boję przywiązać do Niej [link widoczny dla zalogowanych] raczej nie pianko bo po jakim czasie nieutrzymuje wł spre zystych, sa kremy i fluidy one utrzymuja skret i jedrnosc,elastycznosc ,sprezystosc,i trzyma loka w całosci....
Ale i ja przed tym zabiegiem też bzdury w głowę sobie nabiłam. http://www.youtube.com/watch?v=qglQ0aiEGA0 Tel. Po pierwsze proponuję poczytać co nie co o samym zabiegu i metodach jakich można użyć. Dziewczyna, która nosi imię Nikola, niekoniecznie pochodzi z jakiejś patologicznej rodziny. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczęłam odchudzanie 3 tyg temu. ja slyszałam gdzieś ze mozna powiekszyć usta tkanką tłuszczową z pośladków-jednak nie wiem cy takie zabiegi są robione w polsce. Zadbaj o regularny tryb życia. siena ale klapa pojechałem na zdjęcie aparatu . Dla pocieszenia powiem Ci ze ja tez długo zwlekałam z tymi rolkami ... Acha, no i wcale nie trzeba wlewać tego w pozycji tygryska - w tej pozycji ani pół litra mi nie wejdzie - u mnie na przykład najlepiej sprawdza się pozycja leżąca na lewym boku z lekko tylko podkurczoną lewą nogą lub na stojąco - podparta - popatrzcie sobie(poniżej link) i niech każdy sobie dobierze, to co jest dla niego nalepsze i najwygodniejsze. Lekarz dyżurny kazał mi to przezyć brać cokolwiek mam przeciwbólowego (powiedziałam,że tylko Tramal,a on na to że może być-kolejna bzdura!) i iść do swojego ginekologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja wlasnie nie bardzo chcialabym sie ograniczyc w jedzeniu bo mam bardzo maly biust i boje sie ze moze jeszcze zmalec,a wtedy bede juz zupelnie plaska.kurcze sama nie wiem.ale dzieki za odpowiedz
Miłego wieczoru Ci życzę i do usłyszenia,

Nie liczę na dużo...ważne by obcować z prawem,w swoim zawodzie ...jak w jakiś korporacjach m.in..
[link widoczny dla zalogowanych]
Obserwacja trwała ok. Nie rodziłam i jeszcze nie planuję, ale uwielbiam ten topik.
Na pewno nie jem wiecej niz 20g wegli dziennie.
chciałam tipsy ale troche sie przestraszyłam zniszczonej płytki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

testosteron [link widoczny dla zalogowanych] a jak między Wami zaiskrzy po tych rozmowach itd......, czy to ma sens???
dla wiekszosci widze ze powinno byc to pokazane inaczej ...inaczej to znaczy jak? Jak milo, ze coraz nas wiecej! Spałam przy zapalonym świetle. Thomas_26 proponowałabym Tobie jednak zakup większego orbitreka, z cięższym kołem zamachowym i trochę innym mocowaniem, to co kilka postów wcześniej pisała jedna z Forumowiczek\ lepsze, droższe orbitreki posiadają mocowanie na obrzeżu kola zamachowego , te tańsze niestety w środku co sprawia że tańsze wyglądają jak rowerki stacjonarne tylko ze nie mają siedzenia\. Witam. [link widoczny dla zalogowanych]
potęgujące metabolizm i prozdrowotne. Napewno znajdziecie kogoś dobrego. koniec a może początek.. Mam jakies doswiadczenie w korespondencji handlowej po angielsku wiec postanowilam sprobowac po tej linii. hej,dziewczyny,tez bym chciala zmniejszyc cycki!!!zawsze mialam A,bedac nastolatką..a teraz mam 21 lat i te cycki jakies szalone,rosną jak na drozdzach mimo ze wogole nie tyje...teraz mam B i juz mnie to denerwuje,chcialabym miec takie jak przedtem,małe A, czułam sie takawolna i nieskrępowana a teraz?jestem szczupła wiec jak jeszcze schudne to bede jak szkielet, wiec nie chce chudnąc...dziewczyny a moze oklady z fuz z kawy??one podobno super wyszczuplają ...pozdrufka Tylko wtedy dieta ma sens: Ja mam problemy z założeniem wacików u stomatologa i nie wyobrażam jak mi tą rurę włożą?
I jak Wam idzie dziewczyny??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem strszna panikara.
[link widoczny dla zalogowanych]
profesjonalna obsługa, naprawdę widać, że kobieta zna się na rzeczy.
szkoda z e nie wiesz ze niemcy , anglia , francja i jeszce jedne kraj zawsze bedea w finale bo sa sponsorami
no ja dokładnie nie wiem,ale najlepiej weź i zadzwoń do gabinetu i sie zapytaj,zadzwoń też do kasy,bo do końca nie wiem czy aby to nie jest refundowane(domyślam sie,ze to chodzi o ząb z przodu?)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja operacje miałam w czerwcu zeszłego roku. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
a to czemu??????? rozumiem ze nie duzo sie dzieje caly dzien ale wieczorkiem czasami chyba mozesz wyskoczyc? W szpitalu warunki jak w hotelu, obsługa bardzo miła i fachowa. Ja jestem po 7 zabiegach (nie kosmetyczka, kupiłam sobie) i jestem zaskoczona. Ale jestem happy !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Każdy tam indywidualnie przechodzi wszystko a tym bardziej gdy chce to wszystko podpisuje pod może ciąża. ale mimo tego nie jestem zadowolona, byłam u fryzjera, obcięła je ładnie, ale nie są takie jakbym chciała Taka poprostu fajna kobitka. ciezko bedzie to wszytko dobrze zoorganizowac, tak na odleglosc. aby widoczne były efekty chudniecia trzeba przeznaczac na cwiczenia długi czas im wolniej chudniesz tym efekt łatwiejszy do utrzymania czasem efekty widac po wielu miesiacach ponadto wazne jest aby nie skupiac sie na jednej formie cwiczen łączyc fitness z callanetics lub z joggingiem dieta?? WItam, chciałem się spytać czy wydłużanie nóg ma jakieś granice wiekowe?Mam 20 lat i nie wiem czy jeszcze można coś takiego przeprowadzić, nie mam żadnych wad (chyba) , widzę tylko że mam nogi za krótkie i nieproporcjonalne do górnej części ciała.Pozdrawiam prostuje;Ostia jest prowincja Rzymu Piekne miasteczko nad samym morzem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ropiec będzie napewno na samym poczatku, ale nie masz cos się tym przejmować...
ja nie dałam rady na tych jajcach i zjadłam sobie porządne atkinsowe 2 śniadanko- kiełbaske
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj sobie trochę czasu.

meridia moje gratulacje ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Spoko, nie ma to jak aparat lub implant w wieku 20stu paru lat ale jesli nie wierzy sie w homeopatie i naturalne czynniki ktorymi tez mozna sie wyleczyc, od ktorych tak na prawde zaczela sie medycyna setki lat temu i jakos ludzie dluzej zyli jak my w XXI w, to raczej nie ma sie wyboru.
[link widoczny dla zalogowanych]
już nie wiem co mam robić ;((( nie przezyje chyba kolejnego zabiogu bo już mi się źle robi ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na początku robiłam codziennie, a ostatnio zrobiłam sobie 2 dni przerwy i to był pewnie błąd. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
uczylam sie z ksiazki wloski dla poczatkujacych ale to absolutnie nic nie dalo bo pojechalam a i tak nic nie rozumialam! iraf, nutelka - u mnie 27 tydzien , termin mam na połowe kwietnia Moj ginekolog do ktorego aktualnie chodze sugeruje mi ciągle rodzić w szpitalu (a bo po co to tyle wydawać na prywatne... Pozdrawiam serdecznie Mam nadzieję , że jesteś lepsza ode mnie Dre się siostro!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Moderator Tomek Tak więc mam smutną - również i dla mnie wiadomość Potem znow za pare godzin aż wypełnie słoik (góra 1-2 dni tak leży zakręcony na meblach). Na USG wykrył mi kilka pęcherzyków na jajnikach. Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc. Szkoda, że niektóre są tak mało uświadomione, iż nie wiedzą, że lewatywa to nie odchudzanie, tylko przeczyszczenie jelit.
[link widoczny dla zalogowanych]
Olala,poczytałam .....miałaś nadczynnośc i w kwietniu umierałaś ze strachu......jak ja teraz na dwa miesiące przed.Pośledzę Twoje wątki,może młode doświadczenie będzie mi przydatne,choć już stara jestem.............to pewnie inaczej się przeżywa.Ale boję się jak Ty....kiedyś
jest cudny...te jego oczy hipnotyzują.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Internetowa liga managerw Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin