Forum Internetowa liga managerˇw Strona G│ˇwna Internetowa liga managerˇw
Sprzedaj zawodnika, kup i wygraj rozgrywki :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Maszynke?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Internetowa liga managerˇw Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Legenda trenerki
Legenda trenerki



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 20:34, 09 Kwi 2014    Temat postu: Maszynke?

Staralabym sie ubierac cieplo by nie marznac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Samooczyszczenie kiedy widocznym objawem jest brak nalotu na jezyku nastepuje nie mniej niz po 20 dniach,ale tu tez nie ma reguly.Wszystko zalezy od stopnia czystosci organizmu.Dla niektorych osob i ponad 30 dni moze byc za malo zeby taki efekt osiagnac.Ja nie mialam w trakcie glodowek ,moja najdlusza trwala tylko 17 dni.Pozniejsze nie byly juz tyle dni ,robilam krotsze.W miedzyczasie robilam posty owocowo-warzywne(dieta). 1 h, a reszta normalnie.
Czy znacie mo┼╝e j─ů i jej sprz─Öty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam z kim na rolki a rower ...szkoda gada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie chudnie się po dwóch tygodniach stosowania . [link widoczny dla zalogowanych] Baw się dobrze a po imprezie napisz koniecznie jak było!
OliOliwia ja mam tyle termin├│w co objaw├│w ci─ů┼╝y generalnie trzymam si─Ö terminu 8 lipca - m├│j lekarz m├│wi , ze 13 .. nie b─Ödziemy tu ocenia─ç cyzja blizna lepza czyja gorsza.. ech ┼╝a┼éosne wypowiedzi doprowadzaja mnie do tego ┼╝e opuszcz─Ö zignoruj─Ö cie i b─Ödzie ci to jeszcze bardziej bole─ç narazie dziewczynko - pani niedosz┼éa ginekolog . Nie dawajcie si─Ö omami─ç i powtarzam - chirurg to ostateczno┼Ť─ç!!! No i sa te przykrywki ,┼╝eni─ů sie aby nikt nic nie podejrzewa┼é i sie rozwodz─ů np pani Beata Pawlikowska by┼éa zona cejrowskiego - ta z radia zet. [link widoczny dla zalogowanych]
kazdy b┼é─ůd skrzetnie skry┼éa Najwazniejsze to sie cenic i szukac uparcie pracy odpowiedniej do twoich kwalifikacji. najwi─Ökszy pustak pod s┼éo┼äcem!!! JEST WIELKA ULGA! Tylko pierwsza glodowka byla dla mnie trudna ,ale to nie z powodu niskiego cisnienia tylko tego co sobie nazbieralam w ciagu zycia Pewnie ciezko bedzie, ale grunt,ze mnie przyjeli Przynajmniej faktycznie sie czegos naucze. Josg Groban, You are loved
kosciol to ukroca bo wiekszosc zwiazkow jest niewaznych w oczach Boga
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a muzu┼émanki nie zadaj─ů si─Ö z nie-muzu┼émanami ZE STRACHU !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Co ciekawe, największe sukcesy międzynarodowe odniosły jednak niższe Miss Polonie - A.Kręglicka (172cm), J.Gapińska (169cm), M.Nowosadko (175cm), E.Wachowicz (173cm) i K.Borowicz (173cm) >
15 min
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie ,┼╝e uda┼éo Ci si─Ö zmniejszy─ç ilo┼Ť─ç tej kawy bo faktycznie zamula w─ůtrob─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
kwas hiarulonowy to taka g─ůbka musisz pi─ç przynajmniej 2 l wody!
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy wasz sprzęt hałasuje, nie chodzi mi tu o koło zamachowe, ale ogólnie o pracę sprzętu. [link widoczny dla zalogowanych] u nas polozna powiedziala ze mozna sie wyprożniac podczas porodu ile wlezie, byle przec-oni uwazaja to za normalne i nie ma sie czego swtydzic .
grapka-----> je┼Ťli przy tej wadze nadal nie wygl─ůdasz na ko┼Ťcist─ů to oznacza, ┼╝e masz DROBNE ko┼Ťci, a nie grube gdyby┼Ť mia┼éa ci─Ö┼╝kie ko┼Ťci to ju┼╝ by┼éoby je wida─ç, a skoro m├│wisz, ┼╝e nadal nie s─ů one widoczne to oznacza, ┼╝e masz drobne kostki, kt├│re wci─ů┼╝ s─ů powleczone warstewk─ů t┼éuszczu Mam ju┼╝ trzeci tydzie┼ä kolczyk w p─Öpku i prawie nic nie boli.Na pocz─ůtku s─ů problemy ze schylaniem ale da si─Ö prze┼╝y─ç.Okres bardziej boli ni┼╝ to.Mo┼╝e zale┼╝y gdzie sie przek┼éuwa.Ja posz┼éam nie do salonu kosmetycznego ale do szko┼éy przek┼éuwania cia┼éa.Fakt ┼╝e wykonuj─ů to osoby niedo┼Ťwiadczone ale pod okiem lekarza chirurga, ktroy przejuje inicjatywe i przede wszystkim dba o jalowosc zabiegu bo nie wiem jak jest z tym w salonach.Na poczatku przemywalam go 4 razy dziennie a teraz dwa.Moze to zalezy od odpornosci na bol ale jak juz wspomnialam bardziej cierpie w trakcie miesiaczki.Efekt jest niesamowity.Polecam Postawili diagnoz─Ö mieszanej choroby tkanki ┼éacznej. zalecam masa┼╝e karku i rozgrzewanie ─çwiczenia sprawi─ů tylko, ┼╝e biust stanie si─Ö j─Ödrniejszy, uniesie si─Ö, nie b─Ödzie a┼╝ tak opada┼é [link widoczny dla zalogowanych]
Tak┼╝e sama ju┼╝ nie wiem czy lepiej tanio czy drogo bo rezultaty prawie takie same. A gdzie mo┼╝na dosta─ç odzie┼╝ O la la...!? Ceny r├│┼╝ne. Ja si─Ö wybieram na piaskowanie ale mam obawy... - m├│wi Agnieszka. jesli byla taka mozliwosc, to powinni Ci ja po operacji wlozyc w gips... ale kontakt nie jest takio jak dawniej.....
Wczoraj bylam nna konsultacji u lekarza ktory mnie leczyl wiele lat.,w gabinecie spedzilam chyba z pol godziny
Myla, nie jeste┼Ť sama.
hahahhahahahhaha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wcze┼Ťniej dziewczyny pisa┼éy ┼╝e bezkofeinowa mo┼╝na????
[link widoczny dla zalogowanych]

a mo┼╝e to problem zwi─ůzany z tym, ┼╝e s─ů jakie┼Ť skrzepy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo chcia┼éabym zrzuci─ç jeszcze 4kg (w tym 1kg wr├│ci pewnie na jojo) a nie chce ci─ůgn─ů─ç tego d┼éu┼╝ej ni┼╝ 14-15 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wzięłam się więc za siebie, lepiej późno niż wcale, ehh. [link widoczny dla zalogowanych] Skoro jestes tu od ponad 3 lat to musisz miec carta di soggiorno, prawda?
Dlatego 85C mo┼╝e zmieni─ç si─Ö w 70G - s─ů na ten sam wymiar w biu┼Ťcie, tylko maj─ů r├│┼╝ne obwody. mam pytanko czym wywabi─ç plam─Ö z rdzy pozdrawiam w te wakacje zachia┼éo mi sie jakiejs zmiany i postanowilam rozjasnic sobie wlosy na bardzo jasny blond. historia, WOS i in tez na 5 naprawde [link widoczny dla zalogowanych]
byleby czasami darowa─ç sobie tak zwany total look i b─Ödzie ok Spojrz prawdzie w oczy. Pasztet- nigdy nie wiadomo jakie ma dodatki i ile w niego wpakowano wegli zeby podniesc mase= No na Fat Fast Mam 20 lat, 162 cm wzrostu i warze 56 kg. kiedys moja kolezanka powiedziala bardzo madre zdanie:im bardziej prosci ludzie, tym dziwniejsze imiona daja swoim dzieciom Nie chc─Ö cukrowa─ç ┼╝eby nikt nie pomy┼Ťla┼é ┼╝e mi za to p┼éac─ů ale naprawd─Ö polecam. Juz mi sie u meldowa─ç z rana ,takie pi─Ökne dzi┼Ť s┼éoneczko,oj bedzie gor─ůco nareszczie
Na głód pomaga wypicie kilku łyżek bardzo zimnej wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
one daj─ů uczucie sytosci ./.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pzyjechalam do Wloch 3 miesiace temu, na stypendium.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie do os├│b, kt├│re ju┼╝ d┼éugo ─çwicz─ů na orbitreku: Prawie kazda ma takie buty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie bomba, a mam przetłuszczajace się włosy.

Zainspirowa┼éy mnie opowie┼Ťci kol─Ö┼╝anek i topik na jakim┼Ť forum o wpadkach u gina . [link widoczny dla zalogowanych] do a jak my┼Ťlicie
teraz pije tez espresso ze dwa razy dziennie i lampke wina czerwonego dosyc czesto do kolacji. jak rozbiję bank!! Ciekawe czy tyle pije czy to po ojcu ?????? Moja nigdy nie miala orgazmu podczas penetracji przez 10 lat i nigdy nie mowila ,ze jej brak.Przed penetracja doprowadzalem ja do orgazmu w inny sposob,ale jak sie potem okazalo ,to bylo dla niej za malo.Tylko ,dlazego tego nie powiedziala.Durne baby. Jak byłem na wizycie to kazał mi chodzić o jednej kuli a ja nie mogłem. [link widoczny dla zalogowanych]
ale jestem przed slubme a ty moja droga nie masz seksu tylko szybki numer ponawiam tez moje pytanie dot. Człowiek jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia, które ma dla innych, ale i za te, które w innych budzi. czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie usg????????????????? z 10 tabletek zastosowałam 2 i to o 2 za dużo. słuchajcie Hej Zakręcone!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Groszek...moje plany na swieta sa identyczne jak Twoje!!
sniad platki z jogurtem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Internetowa liga managerˇw Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin